Lebuktatja a trükköző munkáltatót az Ügyfélkapu, de már mobilapplikáció is figyelmezteti a munkavállalót, ha baj van
Sosem volt ilyen könnyű lebuktatni a feketén foglalkoztató munkáltatót, mindössze pár kattintás.
Sosem volt ilyen könnyű lebuktatni a feketén foglalkoztató munkáltatót, mindössze pár kattintás.
A tárcavezető szerint a kormány beavatkozása az üzemanyagárakba megtette hatását.
A bécsi futárok az alacsony díjazás, az éttermek a magas jutalék miatt gyűlölik a Foodorát és a Lieferandót.
„A német feldolgozóipar zsugorodik, eközben a hozzá kapcsolódó magyar bővül – ez élesen mutatja, hogy a magyar konnektivitási stratégia működik” – mondja lapunknak az ír közgazdász, a Magyar Külügyi Intézet vendégkutatója. Kifizetődő közvetítő államnak lenni a Kelet és a Nyugat között? Milyen mozgástere lesz Magyarországnak a multipoláris világrendben? Interjúnk.
Brüsszel hatalmas versenyhátrányt okozott az uniós pénzek visszatartásával.
Sosem volt ilyen könnyű lebuktatni a feketén foglalkoztató munkáltatót, mindössze pár kattintás.
A tárcavezető szerint a kormány beavatkozása az üzemanyagárakba megtette hatását.
A bécsi futárok az alacsony díjazás, az éttermek a magas jutalék miatt gyűlölik a Foodorát és a Lieferandót.
„A német feldolgozóipar zsugorodik, eközben a hozzá kapcsolódó magyar bővül – ez élesen mutatja, hogy a magyar konnektivitási stratégia működik” – mondja lapunknak az ír közgazdász, a Magyar Külügyi Intézet vendégkutatója. Kifizetődő közvetítő államnak lenni a Kelet és a Nyugat között? Milyen mozgástere lesz Magyarországnak a multipoláris világrendben? Interjúnk.
Brüsszel hatalmas versenyhátrányt okozott az uniós pénzek visszatartásával.
Az Európai Bizottság nem csinált titkot belőle, hogy a jövőben „rövidebb pórázon” tartaná a tagállamokat.
Ursula von der Leyen vezetésével Brüsszel megmutatta, milyen a gazdaellenes agrárpolitika.
„Februárban pedig ismét kifizettük a baloldal által elvett 13. havi nyugdíjat” – fogalmazott a miniszter.
Idehaza több vállalkozás önállóan is azon gondolkodik, miként lehet a fenntarthatóság jegyében fejleszteni, aminek egyértelmű alapja a magyar innovációs készség.
Idén tovább csúszik a lejtőn Európa legnagyobb gazdasága. A tavalyi recesszió 2024-ben is folytatódik, ami rossz hír Magyarország számára, a hazai ipar ugyanis nagyban a német kereslettől függ.
Bő 80 százalékkal több autót gyártanak az oroszok, mint a tavalyi évben.
Fokozódik a verseny a taxispiacon, de ezzel mindenki nyer.
Magyarország már elindult az elektromos átállás felé.
Kelet-Európa ismét süket fülekre talált Brüsszelben, Franciaország viszont megkapta, amit akart.
A rendőrség tájékoztatása szerint folyamatosan csökken ez ilyen jellegű bűncselekmények száma, ezzel az okozott kár is egyre kisebb mértékű.
Már az Egyesült Államok is elismeri, ha nem jönne az EU-ba ukrán csirke, akkor is nőne a gyártók profitja.
Beigazolódott a gyanú a magyarországi üzemanyagárakról, tényleg drágább, mint kellene, és az is kiderült, hogy a MOL nem tartja be a vállalását.
„Mikor hajlandók az elinflált ötforintosokat ki-, az ötvenezreseket pedig bevezetni?” – tette fel a kérdést korábban a jegybank elnökének Novák Előd.